راه‌اندازی سایت تاریخ محلی ایران

راه‌اندازی سایت تاریخ محلی ایران
پایگاه اینترنتی تاریخ محلی ایران در تاریخ دوم آبان ماه ۱۳۹۲ همزمان با عید سعید غدیر راه‌اندازی شده است. این پایگاه وابسته به انجمن تاریخ محلی ایران بوده و هدف خود را پرداختن به تاریخ‌نگاری محلی ایران قرار داده است.
پایگاه اینترنتی تاریخ محلی ایران در تاریخ دوم آبان ماه ۱۳۹۲ همزمان با عید سعید غدیر راه‌اندازی شده است. این پایگاه وابسته به انجمن تاریخ محلی ایران بوده و هدف خود را پرداختن به تاریخ‌نگاری محلی ایران قرار داده است. سایت تاریخ محلی در سه بخش عمده فعالیت می‌نماید. بخش اخبار که به درج آخرین اخبار در رابطه با تاریخ محلی ایران اختصاص دارد. بخش مقالات که به جمع‌آوری و ثبت مقالات تاریخی مربوط به حوزه مطالعات تاریخ محلی ایران می‌پردازد، و بخش روزنوشت، که در واقع وبلاگ گروهی اعضای انجمن تاریخ محلی ایران است. در این بخش اعضای سایت به ارسال مطالب گوناگون و مفید برای پژوهشگران تاریخ ایران به طور اعم و تاریخ محلی ایران به طور اخص می‌پردازند.
وبسایت تاریخ محلی ایران از کلیه پژوهشگران و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ ایران دعوت می‌نماید تا تحقیقات خود در موضوعات محلی را به این پایگاه ارسال نمایند. مقالاتی که به لحاظ علمی مورد تایید واقع شوند با نام نویسنده و به صورت دسترسی باز در سایت درج می‌گردند. مقالات و مطالب خود را می‌توانید به پست الکترونیک info@localhistory.ir ارسال نمایید. همچنین برای تماس مستقیم با ما می‌توانید از بخش ارتباط با ما استفاده کنید.
+ پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۶
نظر شما
نام:
ایمیل : * نمایش داده نمی‌شود
نظر شما: