نمایش ۳۵ «فوم بورد» از فرمان ها و احکام دوره قاجار در کتابخانه ملی

نمایش 35 «فوم بورد» از فرمان ها و احکام دوره قاجار در کتابخانه ملی
نمایشگاهی از 35 «فوم بورد» فرمان ها، احکام و مبایعه نامه های دوره قاجار و همچنین 12« فوم بورد» مربوط به عقدنامه ها 25 آذرماه گشایش می یابد.همزمان با برپایی نخستین همایش بین المللی اسناد ایرانی نمایشگاهی از 35 «فوم بورد» فرمان ها، احکام و مبایعه نامه های دوره قاجار و همچنین 12« فوم بورد» مربوط به عقدنامه هست که 25 آذرماه گشایش می یابد و به مدت یک ه...
نمایشگاهی از 35 «فوم بورد» فرمان ها، احکام و مبایعه نامه های دوره قاجار و همچنین 12« فوم بورد» مربوط به عقدنامه ها 25 آذرماه گشایش می یابد.
همزمان با برپایی نخستین همایش بین المللی اسناد ایرانی نمایشگاهی از 35 «فوم بورد» فرمان ها، احکام و مبایعه نامه های دوره قاجار و همچنین 12« فوم بورد» مربوط به عقدنامه هست که 25 آذرماه گشایش می یابد و به مدت یک هفته در ساختمان آرشیو ملی دایر خواهد بود.
همزمان با نخستین همایش بین المللی اسناد ایرانی که 25 آذرماه برگزار می شود، نمایشگاهی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.
در این نمایشگاه، اسنادی مربوط به فرامین، احکام، مبایعه نامه ها و عقدنامه های منتخب موجود در سازمان اسناد و کتابخانه ملی به نمایش در می آید. 35 «فوم بورد» مربوط به فرمان ها، احکام و مبایعه نامه ها و 12 «فوم بورد» مربوط به عقدنامه هاست.
نخستین همایش بین المللی اسناد ایرانی و چهارمین جشنواره هفته پژوهش با حضور شخصیت های داخلی و خارجی از ساعت 8و سی دقیقه تا 17 در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود. همچنین همزمان با روز پژوهش در 25 آذرماه 1392، از شش عنوان کتاب تخصصی در حیطه اسناد، تاریخ و کتابداری در سازمان اسناد و کتابخانه ملی رونمایی می شود.
تاکنون 60 مقاله از ایران و کشورهای هند، قزاقستان، ترکیه و انگلیس به دبیرخانه همایش ارسال و 38 مقاله پذیرفته شده است.

+ پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۳
نظر شما
نام:
ایمیل : * نمایش داده نمی‌شود
نظر شما: