فراخوان مقاله دومین کنگره تاریخدانان ایران

فراخوان مقاله دومین کنگره تاریخدانان ایران
دومین کنگره تاریخدان ایران به همت انجمن ایرانی تاریخ با موضوع حوزه­ های تحقیقاتی تاریخ به صورت عام، کاربرد علوم میان رشته ای و آسیب شناسی مطالعات آموزش و پژوهش فراخوان مقاله داد. فرصت ارسال چکیده مقاله تا 20 آذر و اصل آن تا 20 دی ماه اعلام شد.انجمن ایرانی تاریخ هر سال به منظور تلاش برای تثبیت و اعتلای جایگاه علم تاریخ، تبیین اهمیت رشته تاریخ، ارتقا...
دومین کنگره تاریخدان ایران به همت انجمن ایرانی تاریخ با موضوع حوزه­ های تحقیقاتی تاریخ به صورت عام، کاربرد علوم میان رشته ای و آسیب شناسی مطالعات آموزش و پژوهش فراخوان مقاله داد. فرصت ارسال چکیده مقاله تا 20 آذر و اصل آن تا 20 دی ماه اعلام شد.انجمن ایرانی تاریخ هر سال به منظور تلاش برای تثبیت و اعتلای جایگاه علم تاریخ، تبیین اهمیت رشته تاریخ، ارتقاء جایگاه دانش آموختگان تاریخ در جامعه، تبادل تجربه، افزایش حس همگرایی بین اهل تاریخ و شناسایی و معرفی تاریخ پژوهشان اقدام به برگزاری کنگره تاریخدانان می کند. دومین کنگره تاریخدانان به همت انجمن ایرانی تاریخ و به میزبانی دانشگاه جیرفت در بهمن سال1392 برگزار می شود. بسیاری از نهادها و ارگان های دولتی وخصوصی جیرفت تاکنون برای برپایی این کنگره اعلام همکاری نموده اند. همچنین بنیاد پژوهشی بین المللی استاد شهریار و دانشگاه فرهنگیان از دیگر حامیان این کنگره محسوب می شوند.
«مطالعات میان رشته ای در تاریخ و اهمیت آن با تأکید ویژه بر هویت تمدنی جنوب شرق ایران» شعار دومین کنگره تاریخدانان ایران است. این کنگره با محویت شعار فوق و با تأکید بر همه حوزه­ های تحقیقاتی تاریخ، کاربرد علوم میان رشته ای و آسیب شناسی مطالعات آموزش و پژوهش مقاله می پذیرد.
علاقه مندان می توانند حداکثر تا 20 آذرماه چکیده و تا 20 دی اصل مقاله های خود را به نشانی Tarikhdanan2@gmail.com ارسال نمایند. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناس اجرایی کنگره، سرکار خانم مریم صالحی به شماره 26403007 تماس حاصل نمایید.
+ پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۱
نظر شما
نام:
ایمیل : * نمایش داده نمی‌شود
نظر شما: