دکتر محمد افقری

پسادکتری: تاریخ ایران معاصر دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۱
دکتری: دکتری تاریخ محلی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۸
کارشناسی ارشد: تاریخ ایران دانشگاه پیام نور اصفهان، ۱۳۹۲
کارشناسی: مهندسی برق گرایش الکترونیک دانشگاه یزد، ۱۳۸۵

روش ارسال مطلب از طریق ایمیل

روش ارسال مطلب از طریق ایمیل اعضای محترم انجمن تاریخ محلی ایران، ضمن ابراز تشکر صمیمانه از توجه شما به پایگاه اطلاع‌رسانی تاریخ محلی، به استحضار آن دسته از عزیزانی که موفق به حضور در نشست چهارشنبه گذشته انجمن نشده‌اند می‌رساند،  به منظور سهولت ارسال مطلب و سرعت به روزرسانی سایت امکان ارسال مطلب از طریق ایمیل به سایت افزوده شده است.
اعضای محترم انجمن تاریخ محلی ایران، ضمن ابراز تشکر صمیمانه از توجه شما به پایگاه اطلاع‌رسانی تاریخ محلی، به استحضار آن دسته از عزیزانی که موفق به حضور در نشست چهارشنبه گذشته انجمن نشده‌اند می‌رساند،  به منظور سهولت ارسال مطلب و سرعت به روزرسانی سایت امکان ارسال مطلب از طریق ایمیل به سایت افزوده شده است. شما می‌توانید:
خبرهای خود را به ایمیل news@localhistory.ir 
مقالات خود را به article@localhistory.ir 
و روزنوشت‌های خود را به blog@localhistory.ir 
ارسال نمایید. روش ارسال مطلب به سایت از قاعده زیر پیروی می‌کند:
عنوان: قسمت Subject ایمیل، عنوان مطلب شما در سایت خواهد بود.
متن: متن پیام ایمیل شما به عنوان بدنه اصلی مطلب در سایت نمایش داده می‌شود.
عکس و فایل:  Attachment یا همان فایلهای ضمیمه ایمیل شما مورد بازبینی قرار می‌گیرد. چنانچه عکسی به ایمیل خود ضمیمه کرده باشید، به عنوان عکس مطلب شما و چنانچه فایلهای دیگری داشته باشید، به صورت پیوست در متن مطلب شما نمایش داده می‌شود و قابل دریافت عمومی برای بازدیدکنندگان سایت خواهد بود.
سایر قسمت‌ها مانند کلیدواژه، عنوان لاتین و... توسط سایت تولید خواهند شد. لطفاً عنایت فرمایید، درج مطلب در سایت تنها از طریق ایمیل عضویت شما در سایت امکان‌پذیر خواهد بود. این ایمیل در قسمت پایین صفحه شخصی شما در سایت نمایش داده شده است.
کلیه مراحل ثبت مطلب ارسالی شما از طریق ایمیل، به صورت خودکار انجام می‌شود و مطلب شما تنها با یک تایید نهایی بر روی سایت منتشر می‌گردد.
با سپاس فراوان از توجه شما.
محمد افقری، مسئول فنی وبسایت تاریخ محلی ایران.
+ آدینه ۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۷
نظر شما
نام:
ایمیل : * نمایش داده نمی‌شود
نظر شما: