رضا ولی‌پور

دکتری: دانشجوی دکتری تاریخ محلی دانشگاه اصفهان

به قول مستشار!

به قول مستشار! با سلام خدمت دوستان عزیز​ ​تاریخ محلی و تشکر ویژه از هم کلاسی گرامیم خانم گودرزی که زحمت کشیدند و به ترجمه و معرفی قسمت هایی از کتاب Exploring Local History  پرداختند...
با سلام خدمت دوستان عزیز​ ​تاریخ محلی و تشکر ویژه از هم کلاسی گرامیم خانم گودرزی که زحمت کشیدند و به ترجمه و معرفی قسمت هایی از کتاب Exploring Local History پرداختند.​ ​ولی موضوع جالب ایکنه که من حداقل سه کتاب دیگر دارم در مورد تاریخ محلی و معرفی حوزه های کاری این رویکرد در تاریخ نگاری و روش شناسی آن که عمدتا محتویاتشان با این کتاب که خانم گودرزی، معرفی کردند مشابهت زیادی دارد. وقتی به موضوعات مقالات و پایان نامه های دانشجویان تاریخ محلی چه در انگلیس (آکسفورد و مرکز تاریخ محلی دانشگاه لستر) چه در آمریکا نگاه می کنم و تنوع موضوعاتی را که این دانشجویان مجاز به تحقیق در موردشان هستند را می‌بینم، (به نظر بنده البته) این کتاب ها برای دانشجویان ایرانی حکم راهنمای پخت غذاهای لذیذی را دارد که مواد اولیه اش را در اختیار نداریم.
غرض آن که این خانه از بن بست ویران است. به قول مستشار در سریال قهوه تلخ (که دیدنش برای دانشجویان تاریخ، اگر واجب نباشد حداقل می‌تواند در تشخیص جایگاه واقعی تاریخ دانان، در این جامعه مفید باشد.) «همه‌مون با سر رفتیم تو دیوار!»
+ یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۹
نظرات
دکتر معصومه گودرزی
دکتر معصومه گودرزی، با سلام خدمت شما دوست گرامی جناب آقای ولی پور. از اینکه حوصله به خرج دادید و مطلب ارسالی اینجانب را مطالعه کردید تشکر می نمایم و باعث خرسندی است زیرا این گونه اسباب تعامل و همفکری بیشتری فراهم می شود و ارتباط ها دوسویه می گردد. مهمتر از همه پذیرش نقد و انتقاد در ما قوت می گیرد.
آدینه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۶
نظر شما
نام:
ایمیل : * نمایش داده نمی‌شود
نظر شما: